Vanaf januari 2018 wordt Wolvenberg aangesteld als nieuwe distributeur van de 100% brillen in de Benelux. Het Amerikaanse merk, met hoofdzetel in San Diego, kende een fantastisch 2017 met wheeliekoning Peter Sagan in de hoofdrol.

De Slovaak mocht met het nieuwe Speedtrap model op zijn neus voor de derde keer op rij de Regenboogtrui aantrekken in het Noorse Bergen. Verder is ook Mathieu Van Der Poel, onze Nederlandse alleenheerser in de Cyclocross, een gezicht van 100%. Check hieronder de aankondiging van de Speedtrap maar eens, als je deze brillen nog niet eerder hebt gezien bij deze wielerhelden. 

Wolvenberg zal starten met de verdeling van de brillen uit het cycling-assortiment. Op een later tijdstip zal het volledige gamma worden toegevoegd aan het portfolio. Mark Heylen, zaakvoerder van Wolvenberg, is alvast verheugd om 100% aan de merkenportefeuille toe te voegen.”100% is een mooie toevoeging aan ons portfolio. Het is niet alleen één van de hipste merken van dit moment maar ook een perfecte match met het Italiaanse merk Sportfuldie terug een partnership aangaan met BORA-Hansgrohe en dus ook partner worden van Peter Sagan”, aldus Mark Heylen.